HZS SŽ – Ústí nad Labem – AKN – MB Atego 1527

Doplňující info: Kontejnerový nosič pohání šestiválcový přeplňovaný motor dosahující výkonu 200 kW a splňující emisní normu Euro VI s automaticky spřaženou převodovkou. Šasi je dvounápravové se stálým pohonem přední a zadní nápravy a uzávěrkami diferenciálů obou hnaných náprav. Nosič je vybaven dvojicí couvacích kamer – jedna je standardně na zadní části samotného podvozku, druhá pak za hydraulickou rukou a sloužící ke kontrole najíždění pod plošinu. Další kamera sleduje provoz před vozidlem a je uchycena na čelním skle, spouští se automaticky po nastartování. Dvoumístná kabina je vybavena zásahových tabletem, dvojicí úchytů ručních radiostanic Motorola, dvojicí úchytů ručních svítilen, ručním pracovním světlometem, zásuvkami na 12V, jednou na 24V a čtveřicí USB zásuvek a schránou k uložení dokumentace. Jednoramenný teleskopický nosič kontejnerů CTS 08–37-S-PRO o výkonu 8 tun je určen pro manipulaci, přepravu a sklápění vzad vanového kontejneru, včetně překládání na přívěs. Ovládání mechanismu je řešeno pneumatickým ovladačem z kabiny, včetně blokování funkcí proti nepovoleným manipulacím – posunu teleskopu zajištěného a sklápěného kontejneru. Vnější nouzové ovládání je na rozvaděči na podvozku. Za kabinou je namontován hydraulický nakládací jeřáb HMF 1320 K4 RC KX+. Ten je obsluhován rádiovým dálkovým ovladačem a je vybaven proporcionálními regulačními ventily DANFOSS pro vysokou rychlost, intenzivní používání a velmi přesné ovládání. Maximální nosnost jeřábu je 2 440 kg při vyložení 4,4 metru, na vzdálenosti 12,7 metru uzvedne břemeno o hmotnosti 720 kg. Zvláštní výstražné zvukové emituje světlo modré barvy vpravo, červené barvy vlevo a oranžové barvy na obou stranách.

Nově přidaná technika záchranné složky:

  • Vozidel v databázi: 4187

    Sledujte nás na FB

    Partneři