











Podvozek Tatra T815–75RA3T43100 4×4.2 je vybaven osmiválcovým vzduchem chlazeným motorem o výkonu 325 kW a převodovkou Allison. V přední části vozidla je umístěn ocelový nárazník s čepem o průměru 40 mm, který umožňuje vyproštění a odtah vozidla o celkové nosnosti nejméně 30 000 kg. V prostoru rámu podvozku se nachází elektrický lanový naviják s tažnou silou minimálně 50 kN ve vodorovné rovině, vybavený šnekovou převodovkou, přítlačným zařízením lana a mechanickým jištěním proti přetížení. Vozidlo je dále vybaveno retardérem v elektromagnetickém provedení.
Přední náprava je řídící, vybavená uzávěrkou osového diferenciálu zapínatelnou dle potřeby. Pohon na kola je proveden z rozvodovky hřídeli s homokinetickými klouby. Kyvadlové polonápravy jsou odpruženy vzduchovými vlnovcovými pružinami a teleskopickými tlumiči pérování. Zadní náprava je osazena čelním diferenciálem s uzávěrkou, která je rovněž zapínatelná dle potřeby. Kyvadlové polonápravy jsou odpruženy kombinací vzduchových vlnovcových a vinutých pružin. Tlumiče pérování jsou teleskopické. Tlak ve vlnovcových pružinách se mění pomocí regulačního ventilu v závislosti na zatížení zadní polonápravy, přičemž je zachován stálý odklon. Ovládáním v kabině řidiče lze regulací tlaku vzduchu ve vlnovcových pružinách měnit výšku vozidla vůči provozní výšce.
CAS je také vybavena automatickými podmetacími řetězy, které lze přiřadit za jízdy do rychlosti 50 km/h. Ovládání řetězů je umístěno v prostoru řidiče, což umožňuje jejich aktivaci podle aktuálních podmínek. Činnost pomocného pohonu je možná i při jízdě CAS, a to do rychlosti nejméně 10 km/h.
Nástavba je vyrobena z profilů ze slitin lehkých kovů s použitím prizmatických šroubovaných spojů a olepena plechem. Nádrž na vodu a pěnidlo tvoří jeden celek svařený z nerezového plechu, uveze celkem 4000 litrů vody a 240 litrů pěnidla. CAS je dále vybavena systémem řízení provozu účelové nástavby, který umožňuje monitorování a ovládání jejích prvků. Osvětlení okolí vozidla zajišťují LED lišty umístěné na obou bocích a v zadní části nástavby, doplněné o LED stavoznaky.
V dosahu sedadla řidiče je uchycen tablet, který slouží k ovládání a monitorování funkcí CAS. Pro ochranu a odolnost vozidla jsou zpětná zrcátka opatřena kovovými kryty.
Pro hašení je CAS vybavena lafetovou proudnicí, která je řešena jako odnímatelná a napojena na propojovací prvek umístěný na horní pochozí ploše nástavby. Součástí výbavy je také zásuvka 230 V se systémem inteligentního dobíjení akumulátorových baterií, sdružená s přípojným místem pro doplňování tlakového vzduchu.
Pro barevnou úpravu CAS je použita červená barva RAL 3024. Tato úprava je doplněna o retroreflexní zvýrazňující prvky v odstínu RAL 1026 podle vzorníku RAL 841 GL, které zajišťují lepší viditelnost a bezpečnost vozidla za všech světelných podmínek. Jedná se o vozidlo z první várky 9 kusů z celkového počtu 28, které budou dodány k profesionálním hasičům.