Doplňující info: Všechny nápravy jsou odpruženy listovými pružinami, nechybí torzní stabilizátory a uzávěrky diferenciálů. Standardně jsou poháněna kola zadních náprav, pohon přední je připojitelný. Motor DC13 je šestiválcový, přeplňovaný o výkonu 324 kW a krouticím momentu 2 300 Nm v rozsahu 1 000 až 1 300 otáček za minutu. Agregát o objemu 12,7 dm³ splňuje emisní normu Euro 5. Automatizovaná převodovka GRSO905R je dvanáctistupňová ve verzi bez spojkového pedálu, s brzděním pomáhá retardér R3500. Systém Opticruise nabízí tři výkonové režimy převodovky. Přední část Scanie osádky je ve spodní části vybavena asanační lištou napojenou na pevně zabudované potrubí od požárního čerpadla a ovládaným z místa strojníka. Nechybí nárazníková lafetová proudnice.