Doplňující info: Vůz je postaven na třínápravovém šasi Tatra 158–8P6R33 modelové řady Phoenix. Motor Paccar MX-11 o výkonu 320 kW splňuje emisní normu Euro VI a pohání skrze plně automatickou převodovku Allison 4500 s hydrodynamickým měničem kola zadních náprav. Pohon přední nápravy je připojitelný, na první a poslední nápravě jsou zkrutné stabilizátory. Nástavba vozu je modulová a sestává ze tří částí. Přední a zadní skříně jsou sešroubovány z hliníkových profilů a olepeny plechem. Mezi nimi je uložena nádrž na hasivo z nerezavějící oceli. Ta pojme 6 000 litrů vody a 2 500 litrů pěnidla, její přepad je uzpůsoben pro plnění dvěma hadicemi A110 při tlaku 10 barů. Zbývající množství hasiva v nádržích signalizují LED stavoznaky na obou bocích vozu. Čerpací zařízení dosahuje jmenovitého výkonu 4 000 litrů za minutu při tlaku 10 barů; ve vysokotlakém režimu – tedy 40 barů – pak 250 litrů za minutu. Prostor s čerpadlem je vyhříván nezávislým vytápěním.