Doplňující info: Cisterna je postavena na podvozku Scania P440 s třináctilitrovým přeplňovaným motorem o výkonu 323 kW, splňující emisní normu Euro 5. Vozidlo je vybaveno automatizovanou převodovkou GRS905R s hydrodynamickým retardérem. Kabina osádky typu CP31L je prodloužená, se sníženou střechou, a nabízí prostor pro 1+5 osob. Vozidlo je lakováno v odstínu RAL 3000 . V prostoru řidiče je umístěno ovládání automatických podmetacích řetězů, které lze aktivovat za jízdy do rychlosti 50 km/h. Vozidlo je dále vybaveno displejem couvací kamery nad řidičem a výjezdovým tabletem v dosahu velitele. Nástavba je vyrobena z plechů a profilů ze slitiny lehkých kovů s využitím technologie prizmatických šroubovaných spojů a lepení. Mezi kabinou a nástavbou je umístěn teleskopicky výsuvný osvětlovací stožár. Nádrž na hasební látky je zhotovena z nerezavějící oceli. CAS je vybavena modrým světelným výstražným zařízením, lanovým navijákem a asanační lištou. Zadní část vozidla disponuje závěsným zařízením RINGFEDER, které umožňuje připojení brzděného přívěsu o hmotnosti až 18 000 kg, v případě nebrzděného přívěsu je limit 750 kg.