Jedná se o čtyřnápravový podvozek tatrovácké koncepce typ 26265/26251 8×8 s centrální nosnou rourou a stálým pohonem všech kol. Rozvor náprav je 1650, 2970 a 1450 mm. Všechny nápravy jsou vybaveny diferenciály s mechanickou uzávěrkou a redukcemi v kolech. Na komunikaci vozidlo utáhne přívěsy o maximální přípojné hmotnosti 45 tun.
Vozidlo je osazeno motorem T3–930–50, což je dvouřadý vidlicový (90°) dvanáctiválec s přímým vstřikem paliva, o výkonu 265 kW při 2200 ot./min. Motor je vzduchem chlazený pomocí axiálního ventilátoru a je přeplňován dvojicí turbodmychadel. Mazání motoru je tlakové, se zubovým čerpadlem umístěným na předním víku motoru. Na zadní části motoru je namontován chladič oleje, dvouválcový kompresor a alternátor.
Třecí jednokotoučová spojka s talířovou pružinou je upevněna na setrvačníku motoru a ovládána hydraulicky se vzduchovým posilovačem. Převodovka je mechanická, desetistupňová, s mechanickým řazením a pneumatickým posilovačem. Pomocný pohon Tatra 2TP160H/100 a pohon pro naviják jsou napojeny na přídavnou převodovku 1TTP/150.
Kabina je sklopná, celokovová a prodloužená, dvoudveřová, s úložným prostorem za sedadly. Vytápění zajišťuje nezávislé naftové topení Eberspacher. Na střeše je namontována modro-červená a oranžová majáková rampa Holomý VNT 024LU 1708/60 v provedení LED. Modro-červené LED Predátory jsou umístěny také na přední masce, obvodu vozidla a v zadní části nástavby. Na zadních dveřích prostoru čerpadla se nachází oranžová sváděcí alej.
Nástavba je zhotovena z ocelových profilů s antikorozní úpravou a oplechována AL plechem pomocí technologie lepení. Ocelová nádrž na vodu má objem 9500 l, je opatřena antikorozním nátěrem a vybavena nerezovými vlnolamy. Stav vody je zobrazen digitálními indikátory v kabině řidiče, na stanovišti strojníka a na bocích vozidla.
Nástavba obsahuje čtyři uzamykatelné úložné prostory pro požární výbavu, hliníkové rolety a další schránky s technickým vybavením. V zadní části nástavby je instalován vývod z vojenského navijáku a požární čerpadlo s vývodními armaturami. Čerpací agregát Niagara M-40.10 GEARBOX od firmy Maleco má průtok 4000 l/min při tlaku 10 bar a splňuje normu EN 1028. Čerpadlo lze ovládat i z kabiny řidiče, zejména pro použití nárazníkového monitoru PROTEK 922 s průtokem až 1550 l/min. Na horní plošině nástavby je otočná lafetová proudnice PROTEK 648 s maximálním průtokem až 4000 l/min.
Na vozidle jsou dva lanové navijáky. V přední části se nachází elektrický lanový naviják Golemwinch s tažnou silou 5,4 t a bezdrátovým ovládáním. V zadní části je původní vojenský naviják, poháněný krátkým hřídelem od převodovky, s tažnou silou 117 kN a lanem dlouhým 60 m.
Součástí vozidla je hydraulický nakládací jeřáb HMF 1250 K3 s třemi hydraulickými výsuvy a stabilizací pomocí dvojice podpěr. Jeřáb lze vyložit na vzdálenost 9,9 metru s nosností 1110 kg, při vyložení 4,5 metru má nosnost 2570 kg.
Vozidlo je vybaveno couvací kamerou a monitorem pro zobrazení provozních hodnot čerpadla nebo zavěšeného břemene při použití jeřábu. Barevné provedení vozidla odpovídá standardu JSDH Borohrádek v červené barvě RAL 3000 s bílým pruhem RAL 1000 a zvýrazňujícími doplňky.