Doplňující info:Dne 12.4.2025 byla slavnostně předánana, Tatra je vybavena osmiválcovým vzduchem chlazeným motorem o výkonu 340 kW a převodovkou Allison. Vozidlo je vybaveno retardérem v elektromagnetickém provedení. Přední náprava je řídící, vybavená uzávěrkou osového diferenciálu zapínatelnou dle potřeby. Pohon na kola je proveden z rozvodovky hřídeli s homokinetickými klouby. Kyvadlové polonápravy jsou odpruženy vzduchovými vlnovcovými pružinami a teleskopickými tlumiči pérování. Zadní náprava je osazena čelním diferenciálem s uzávěrkou, která je rovněž zapínatelná dle potřeby. Kyvadlové polonápravy jsou odpruženy kombinací vzduchových vlnovcových a vinutých pružin. Tlumiče pérování jsou teleskopické. Tlak ve vlnovcových pružinách se mění pomocí regulačního ventilu v závislosti na zatížení zadní polonápravy, přičemž je zachován stálý odklon. Ovládáním v kabině řidiče lze regulací tlaku vzduchu ve vlnovcových pružinách měnit výšku vozidla vůči provozní výšce. Nástavba je vyrobena z profilů ze slitin lehkých kovů s použitím prizmatických šroubovaných spojů a olepena plechem. Nádrž na vodu a pěnidlo tvoří jeden celek, uveze celkem 4000 litrů vody a 240 litrů pěnidla. CAS je dále vybavena systémem řízení provozu účelové nástavby, který umožňuje monitorování a ovládání jejích prvků. Osvětlení okolí vozidla zajišťují LED lišty umístěné na obou bocích a v zadní části nástavby, doplněné o LED stavoznaky. V dosahu sedadla řidiče je uchycen tablet, který slouží k ovládání a monitorování funkcí CAS. Pro ochranu a odolnost vozidla jsou zpětná zrcátka opatřena kovovými kryty. Pro hašení je CAS vybavena lafetovou proudnicí na předním nárazníku. Součástí výbavy je také zásuvka 230 V se systémem inteligentního dobíjení akumulátorových baterií, sdružená s přípojným místem pro doplňování tlakového vzduchu.