Doplňující info: Vozidlo pohání vzduchem chlazený naftový vidlicový osmiválec Tatra T3D-92831 o výkonu 325 kW s automatizovanou čtrnáctistupňovou synchronizovanou převodovkou Norgren s hydrodynamickým měničem. Motor splňuje emisní normu euro 5. Pomocný pohon pro čerpadlo lze použít až do 10 km/h. Přední náprava má připojitelný pohon a uzávěrky diferenciálů – stejně jako zbytek náprav. Tatra dokáže brodit klidnou vodou až do hloubky 1 200 mm, světlá výška je 410 mm. Kabina je čtyřmístná, dvoudvéřová a je vybavena nezávislým vytápěním. Za sedadly osádky jsou vytvořeny úložné prostory pro uložení drobného požárního příslušenství. Pro spojení slouží vozidlová analogová radiostanice Motorola – dodatečně byla do cisterna nainstalována digitální radiostanice Matra. Čtyři ruční radiostanice jsou umístěny v dobíjecích úchytech, v dalších čtyřech jsou pak ruční svítilny. Účelová nástavba je vyrobena z plechů a profilů ze slitiny lehkých kovů technologií prizmatických šroubovaných spojů a lepení. Prostory pro uložení požárního příslušenství po stranách účelové nástavby jsou vybaveny roletkami z lehkého kovu s průběžnými madly v celé šířce roletky. Prostor pro uložení požárního příslušenství a čerpací jednotky v zadní části účelové nástavby je vybaven dveřmi, které se otevírají nahoru. Požární příslušenství je v postranních a v zadní skříni účelové nástavby uloženo tak, aby jej bylo možné vyjímat a vkládat ze země, bez potřeby užití stupaček.