Doplňující info:CAS je vybaveno čtyřdveřovou kabinou typu CP28L a pohonem všech kol v uspořádání 4×4, přičemž pohon přední nápravy je trvalý. O pohon vozidla se stará motor typu DC13 146 s výkonem 500 hp, splňující emisní normu Euro 5. Pro zajištění plynulé jízdy a vyšší bezpečnosti je vozidlo dále vybaveno retardérem typu R3500.
Zadní část účelové nástavby je vybavena kamerou pro sledování prostoru za vozidlem. Tato kamera je vyhřívaná, odolná vůči prachu a vodě a její obraz je přenášen na displej o velikosti nejméně 7“, který je integrován do autorádia a umístěn v zorném poli řidiče. Přední část kabiny osádky je ve spodní části vybavena asanační lištou s tryskami, které jsou napojeny na pevně zabudované potrubí vedoucí od požárního čerpadla. Celý systém je ovládán z místa strojníka. V prostoru rámu podvozku, v přední části kabiny, je dále umístěn elektrický lanový naviják s tažnou silou 50 kN ve vodorovné rovině.
Nádrž na hasivo je vyrobena z nerezové oceli. Účelová nástavba je v horní části vybavena přípojným prvkem pro napojení odnímatelné lafetové proudnice. Na bocích nástavby jsou umístěny svislé pohledové stavoznaky pro vizuální kontrolu množství hasiva.
V prostoru mezi kabinou a účelovou nástavbou se nachází pneumaticky vysouvaný osvětlovací stožár. Tento stožár dosahuje výšky minimálně 5 metrů od země a je osazen nejméně dvěma LED světlomety s napětím 24 V, jejichž celkový světelný tok činí minimálně 30 000 lumenů. Osvětlovací zařízení má krytí alespoň IP 44, což zajišťuje jeho odolnost vůči vnějším vlivům.
Pro spojení a komunikaci je vozidlo vybaveno jak analogovou vozidlovou radiostanicí, tak digitálním terminálem.
Celková cena vozidla činí 8 690 365,20 Kč.