Doplňující info:Základem vyprošťovacího speciálu je osmikolové šasi Tatra T815–7T5RC1.33ZA s redukcemi v kolech o rozvoru 2 150, 3 320 a 1 500 mm. Světlá výška pod nápravami je v nezatíženém stavu 390 mm, lze ji měnit z kabiny řidiče regulací vzduchu ve vlnovcových pružinách v rozmezí +90/-120 mm. Řidič může rovněž z kabiny během jízdy regulovat tlak v kolech – systém centrálního huštění pneumatik je dvouokruhový, zvlášť pro přední a zvlášť pro zadní nápravy. Všechny čtyři nápravy jsou řiditelné. Díky systému AWS se obě zadní nápravy na základě vyhodnocení elektroniky hydraulicky natáčejí až do rychlosti 30 km/h. Systém rovněž umožňuje tzv. krabí chod. O pohon se stará vidlicový osmiválec Tatra T3D-928–21 o výkonu 325 kW. Motor je chlazený vzduchem a splňuje emisní normu Euro 5. Převodovka je manuálně řazená, desetistupňová Tatra 10TS210. V přední části Tatry je na podélnících rámu uchycen elektrický lanový naviják Rhino 12 s tažnou silou 50 kN a 25metrovým ocelovým lanem. Automobil může táhnout přívěs až do hmotnosti 24 tun, klasický 55milimetrový průměr čepu lze vyvložkovat na 40, 35 nebo 30 mm. Kabina je čtyřdveřová, se dvěma sedadly vpředu a dvěma sklopnými nouzovými vzadu – ta slouží pro přepravu osádky poškozeného taženého vozu. Nakládací jeřáb má točnici uloženou v zadní části automobilu. Třídílný teleskopický výložník je orientován ve směru jízdy, při plném vysunutí má délku 14 450 mm, složený 6 500 mm. Jeřáb je vybaven elektronickým indikátorem přetížení a rovněž indikátorem napětí. Ovládán je hydraulikou Danfoss s proporcionálními ovladači jeřábových funkcí. Dvojice vyprošťovacích navijáků HPC Machinenbau HyK 20 disponuje tažnou silou 200 kN a 60metrovým lanem. Jsou opatřeny řadičem lana a samosvornou brzdou při zpětném navíjení. Navijáky lze obsluhovat ovládáním s 10metrovým kabelem, hlavu navijáku lze otáčet o 360 °kolem osy lana a v rozsahu 0 – 90 °od osy podvozku. Na spodní části výložníku jeřábu je přípojný prvek pro uchycení kladky, obsluha tak může variabilně upravovat směr tahu navijáků dle aktuální potřeby. Čtveřice opěr je ovládána samostatně, jsou určeny pro kotvení automobilu především při jeřábování, přímo na jejich konstrukci jsou uloženy odnímatelné patky. Při jejich plném rozložení zaujme Tatra šířku 5 780 mm. Pátá stabilizační opěra v podobě hydraulicky výsuvného rydla je v zadní části podvozku uprostřed a je využívána především při činnosti zadních navijáků. Ve výbavě je dvojice tažných tyčí s kovanými oky, dlouhé jsou 2 500, respektive 4 000 mm a jejich nosnost je 18 000 kg.